توصیه های وزارت خارجه انگلیس به گردشگران این كشور در ماه رمضان
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است: گردشگرانی كه در ماه رمضان به كشورهای اسلامی سفر می كنند باید از قوانین و مقررات اضافی كه در این ماه به اجرا گذاشته می شود، آگاه باشند.

بیانیه افزوده است: قوانین و مقررات ویژه رمضان ممكن است در كشورهای مختلف، متفاوت باشد ولی اكثر مسلمانان در این ماه از طلوع تا غروب آفتاب روزه می گیرند و از خوردن و آشامیدن پرهیز می كنند.

وزارت خارجه انگلیس نوشته است: هرچند كه غیرمسلمانان ملزم به رعایت الزامات ماه رمضان نیستند ولی در برخی از كشورهای اسلامی خوردن و آشامیدن در ملاء عام در طول روز برای همه ممنوع می باشد و جرایمی نیز برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

در ادامه بیانیه خطاب به گردشگران انگلیسی آمده است: حتی اگر این ممنوعیت شامل غیرمسلمانان نشود، شما باید از خوردن و آشامیدن و سیگار كشیدن در انظار عمومی خودداری كنید.

'از آنجا كه ماه رمضان یك ماه مقدس اسلامی است، گردشگران بویژه باید مراقب اعمال و رفتار و نوع لباس پوشیدن خود باشند، چون ممكن است باعث ناراحتی دیگران شوند.'

در بخش دیگری از این بیانیه، از گردشگران خواسته شده است نسبت به تغییرات احتمالی در ساعات كار ادارات در كشورهای اسلامی در ایام رمضان، آگاه باشند.

در همین حال ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس با انتشار بیانیه ای فرارسیدن ماه رمضان را به مسلمانان انگلیس و دیگر كشورهای جهان تبریك گفت و افزود: رمضان، زمانی مهم برای خانواده ها و دوستان است كه دور هم جمع شوند و با بخشش و خیرات به فكر افراد كمتر برخوردار باشند.

وی اظهارداشت: ارزش هایی نظیر شفقت، خیرات و كمك به دیگران كه نقش محوری در ماه رمضان دارند، میان مسلمانان و غیرمسلمانان مشترك هستند.

بیش از دو میلیون مسلمان در سراسر انگلیس زندگی می كنند كه همه ساله ماه مبارك رمضان را با آیین های ویژه ای گرامی می دارند.

اروپام**345





:: برچسب‌ها: باند , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: